חידוש מרקם העור והחדרת לחות

אנה ברנובסקי Anna Barnovsky

במשך השנים מאבד עורנו מרכיבים החשובים למראה ולחיוניות שלו, כגון חומצה היאלורונית וחלבוני קולגן ואלסטין. איבוד מרכיבים אלו גורם להופעת קמטוטים ולמראה עור יבש , אפרורי, עייף וחסר ברק. טיפולי חידוש מרקם העור והחדרת לחות מבית BEYOND מעניק לעור לחות, הזנה, גמישות ומיצוק, ומשיב לעור את המראה הקורן והזוהר. הטיפול מבוצע על ידי הזרקת חומצה היאלורונית ייחודית בטכניקה שפותחה בקליניקות BEYOND המבטיחה הזנה מקסימאלית תוך התאמה אישית מלאה של הטיפול למאפיינים האישיים של כל אחת ואחת. הטיפול מתאים לאזורי הפנים, הצוואר והמחשוף, והתוצאות נראות לעין מיד לאחר הטיפול הראשון.

למה מרקם העור שלי הפך יבש ואפרורי?

כחלק מתהליך ההתבגרות הטבעי, חלה בגוף ירידה משמעותית בייצור הרכיבים החיוניים למראה של מרקם העור, בראשם חומצה היאלורונית וחלבוני קולגן ואלסטין. הם שמעניקים לעור את המראה החלק, הזוהר והרענן, ולכן איבודם מוביל למרקם עור דק, עייף, אפרורי וחסר חיוניות, כמו גם להופעת קמטוטים. לצד תהליך ההתבגרות הטבעי, מרקם העור מושפע גם מגורמים חיצוניים, כמו עישון או חשיפה מרובה לשמש, שעשויים בפני עצמם להוביל ולהאיץ את הירידה בחיוניות, ואובדן הברק וזוהר טבעיים. בטיפולי חידוש מרקם העור והחדרת לחות מבית BEYOND  ניתן להצעיר את העור ולהשיב לו את הזוהר והחיוניות. זאת ע”י הזנתו בחומצה היאלורונית ייחודית המטפלת במרקם העור ובקמטוטים הקטנים האופייניים למצב זה.

למי מתאים טיפול חידוש מרקם העור והחדרת לחות?

לכל מי שמרגישה שעור הפנים, הצוואר או המחשוף שלה חסרי ברק וחיוניות, ומלאים בקמטוטים קטנים – ורוצה להשיב לעורה את המראה הזוהר והקורן. טיפולי חידוש מרקם העור מאפשר להשיב את המראה הזוהר והרענן, להשיג גוון אחיד ובריא, ולהחליק את הקמטוטים הקטנים.

אנה ברנובסקי Anna Barnovsky

כבר מספר שנים ברצף ש-BEYOND מחזיקים בתואר “קליניקת השנה של ישראל” וגאים להוביל אסתטיקה נשית ומתקדמת ברחבי הארץ. אנחנו בBEYOND מאמינים כי תפקידה של האסתטיקה אינו לשנות את המראה, אלה להעצים את האישה ולכן אנחנו פועלים להעניק לכל אחת את המראה הרענן בו היא חושקת, באופן שלא יבטל את הקסם האישי שלה, אלא ידגיש אותו. בנוסף, אנחנו מחויבים גם לבריאות ולבטיחות שלך, ומקפידים על שימוש בחומרים האיכותיים והבטוחים ביותר, כפי שאושרו על ידי משרדי הבריאות בישראל, אירופה (CE) וארה”ב (FDA). כל הטיפולים ניתנים על ידי צוות רופאות מוסמכות ומנוסות, ומאפשרים התאמה אישית מלאה של כל מרכיבי הטיפול.