טשטוש ומילוי קמטים

אנה ברנובסקי Anna Barnovsky

מילוי קמטים נועד לנשים וגברים שבפניהם ניתן לראות את הקמטים השטחיים והעמוקים. קמטים אלו אינם קשורים להבעות הפנים וניתן למצוא אותם לרוב בצדי האף, סביב השפתיים, בזויות הפה ובקו הלסת. מילוי הקמטים מבוצעים על ידי הזרקת של חומצה היאלורונית – חומר מילוי טבעי ,נספג, שמטרתו למלא את השקע שנוצר, זאת לצד שמירה על מראה טבעי ונינוח של פנייך. חומרי המילוי המוזרקים בעזרת מחט עדינה, מספקים לחות ונפח לקמט ומעניקים מראה רענן. בנוסף לחומרי המילוי המעניקים נפח נעשה שימוש גם בחומצה היאלורונית ייחודית המעניקה לחות לשכבות העור השונות במטרה להשפיע על מרקם העור למראה זוהר ורענן.

למי מתאים טיפול למילוי קמטים?

הטיפול מתאים לכל אישה או גבר המרגישים שהקמטים שהופיעו על פניהם יוצרים להם מראה מבוגר, עייף, כעוס או עצוב יותר.
אנה ברנובסקי Anna Barnovsky

מתי מומלץ להתחיל בטיפול?

מומלץ להתחיל בטיפול עם תחילת הופעת הקמטים- סביב גיל 40 ובאופן זה למנוע את העמקתם. תוצאות הטיפול נראות לעין באופן מידי והשיפור במראה הולך וגובר במשך הזמן עד להשגת אפקט מקסימאלי.

האם יראו עלי שעשיתי מילוי קמטים?

באמצעות שיטות הזרקה ייחודיות שפותחו ב BEYOND אנו יודעים להעניק לך תוצאה אפקטיבית ויחד עם זאת עדינה השומרת על המראה הטבעי שלך. לאחר טיפול מילוי קמטים המראה יהיה זוהר וקורן ורענן יותר.

אנחנו ב – BEYOND מאמינים שהחזון שלנו ליופי נשי, טבעי ומועצם, לצד המחויבות שלנו לבטיחות הלקוחות, הם מה שמאפשר לנו להוביל אסתטיקה נשית ואיכותית בישראל. כבר מספר שנים ברצף זוכה BEYOND בתואר “קליניקת השנה של ישראל” ומובילה חדשנות בפיתוח טכניקות טיפול ייחודיות, הנשענות על התאמה אישית מלאה והחומרים הטבעיים האיכותיים ביותר שאושרו על ידי משרד הבריאות הישראלי, האמריקאי והאירופי