כל מה שרציתן לדעת על טיפולים אסתטיים

אנה ברנובסקי Anna Barnovsky

כבר תקופה ארוכה שהטיפולים האסתטיים הם חלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח הנשית, בעודם מציעים פתרונות אפקטיביים להשפעות הזמן והגיל. האפשרויות התרבו, המודעות גדלה, אבל עכשיו עולות שאלות חדשות – מהו הזמן הנכון להתחיל לטפל בקמטים ובקמטוטים? מה לעשות כשיש קמטים שאנחנו דווקא כן אוהבות? ומהם הפתרונות הנכונים עבור כל גיל. כדי לענות על השאלות הללו, נפגשנו עם האחת והיחידה בתחום – אנה ברנובסקי, המייסדת והבעלים של קליניקות BEYOND  – קליניקות לאסתטיקת הפנים, הידועות והמוכרות בזכות טיפולי האסתטיקה המשמרים את המראה הנשי והאלגנטי ומספקים תוצאות קלאסיות והכי חשוב טבעיות.

רובנו כבר יודעות שלא כדאי לחכות להופעתם של הקמטים והקמטוטים ולמראה פנים עייף ונפול. לדברי אנה, חשוב להתחיל לטפל בקמטוטים כשהם עדיין עדינים וקטנים והדבר קורה סביב גיל 35. זה הזמן שבו משהו בפנים משתנה, גם אם אנחנו לא יודעות להגדיר בדיוק מה קרה וטיפול בשלב הזה יוצר את הבסיס למראה חיוני ורענן בעשורים הבאים. יחד עם זאת, גם מי שבוחרת שלא להתחיל בשלבים הראשונים יכולה להשיג תוצאות יפות מאוד גם בגיל מבוגר יותר ולמעשה ההחלטה על תחילת טיפולים אסתטיים הנה אישית לכל אחת.

אילו טיפולים מתאימים בגיל 35?

אנה ברנובסקי Anna Barnovsky

סביב גיל 35 מתחילה להתרחש האטה בקצב התחדשות העור וזה הזמן להתחיל לבחון טיפולים שישמרו את המראה הרענן והחיוני. ניתן בשלב זה להתחיל בהזרקות לחות מרוכזות, בהחדרת מזותרפיה רפואית ובחידוש העור על ידי מכשור רפואי מתקדם. במקביל, אם מופיעים קמטוטים סביב השפתיים ניתן לטפל בהם באמצעות חומצה היאלורונית ייעודית לאזור זה. מדובר בטיפול עדין המטשטש את הקמטוטים ומחזיר לשפתיים את המראה החיוני וזאת מבלי לשנות את צורתן או לנפח אותן.

שינוי נוסף שמתחיל לבלוט לעין בגיל זה הוא היווצרותם של קמטוטים סביב העיניים, במצח ובין הגבות. קמטוטים אלו ילכו ויעמיקו עם הזמן, אלא אם נטפל בהם. “טיפולי בוטוקס, המבוצעים באופן מקצועי יטשטשו את הקמטוטים תוך שמירה על החיוכים והבעות הפנים הטבעיות”, מסבירה אנה, “טיפול קרוב להופעת הקמט יגרום להקטנה בעומק הקמט וככל שהקמט יהיה שטחי יותר, כך נוכל לטפל בו במרווחים גדולים יותר בעתיד”.

טיפולים אפקטיביים לשנות ה-40

בשנות ה -40 חלה האצה של תהליך ההזדקנות. העור מאבד רכיבים חיוניים כמו אלסטין, קולגן ושומן תת-עורי ומראה הפנים מתחיל להיות עייף ואפרורי. הפנים מתחילות לאבד נפח כך שהקמטים מתרחבים, שקעי העיניים מעמיקים, והגבות והלחיים יורדות כלפי מטה. הטיפולים המומלצים בשלב זה מבוססים על הזרקות במינונים עדינים של חומצות היאלורוניות טבעיות המשיבות לעור את החומרים שאבדו לו ומאפשרות מילוי קמטים, הרמה ועיצוב של עצמות לחיים ומילוי שקעי עיניים. מדובר בהליך שאינו משנה את תווי הפנים, אלא משאיר אותן טבעיות ונשיות תוך השבת הזוהר והחיוניות שאבדו.

גיל 50 – להשיב את מה שאבד

החל מגיל 50 כוח המשיכה כבר ובד במרץ, העור הופך יבש ואפרורי, הקמטים עמוקים יותר, קווי המתאר מטשטשים והשקעים מתחת לעיניים מעמיקים. נשים רבות מרגישות משהו השתנה בפנים, אבל מתקשות להצביע עליו במדויק. הסיבה לכך נעוצה שבגיל זה, השינוי משפיע על כל הפנים ובנוסף לקמטוטים ולקמטים מתרחשים שינויים נוספים – קווי המתאר בין הסנטר לצוואר מטשטשים, הפרופיל והסימטריה משתנים, קו הלחי יורד כלפי מעטה ומרקם העור מקבל גוון אפרפר.

בשלב הזה נדרש טיפול אסתטי המתייחס למראה הכולל של הפנים, “רק התייחסות למכלול הגורמים יאפשרו לספק תוצאה נשית ואלגנטית וזאת מבלי לשנות את המראה הטבעי של האישה”, מסבירה אנה. שימוש בחומרי מילוי איכותיים יאפשרו לנו למלא בעדינות את שקעי העיניים ואת כנפות האף, להחזיר את עצמות הלחיים למקומן ולמלא אותן במידת הנדרש. גם הצוואר והמחשוף זוכים להתייחסות מתאימה – מדובר באזורים המשלימים את הפנים ומסגירים את הגיל ולכן חשוב לטפל גם בהם, לטשטש את הקמטוטים באזור המחשוף ולהעניק לצוואר מראה ברבורי וארוך. אחד הטיפולים הפופולאריים בגיל זה הנו “טיפול פימה” – מדובר באזור שבין הסנטר לצוואר שבשל נפילת הפנים נוצר מעין סנטר כפול – בטיפול מדויק באמצעות חומצה היאלורונית, חוטים ומכשור רפואי מהדקים בחזרה את העור ומחזירים לסנטר את קו המתאר שלו. עבודה מדויקת תאפשר להגיע לתוצאות טבעיות תוך זמן קצר.

מובילה את המהפכה כבר 25 שנה

עם שלושה עשורים של ניסיון, הישגים מקצועיים מרשימים ומראה אלגנטי מעורר הערצה, זה לא פלא שאנה ברנובסקי הפכה לשם דבר בעולם האסתטיקה. עם זאת, נראה שהסיבה המרכזית לכך נעוצה באותה גישה ייחודית שהיא מקדמת עוד מהעשור הקודם, גישה שאחרים מתחילים להבין את חשיבותה המכרעת רק עכשיו.“כבר שנים אני אומרת שלא מספיק להסתכל על כל קמט בנפרד”, אומרת אנה, “כדי שטיפול יהיה אפקטיבי חייבים לראות את המכלול, להתחשב בקמטים, קמטוטים, בשקעים וכמובן שהכי חשוב להתייחס לסימטריה בין האזורים בפנים, בפרופיל ובטקסטורה של העור ובכלל, לספק מענה

אסתטי שנשען על הבנה אמיתית – הן של תהליך ההזדקנות והן של השאיפה האישית של כל מטופלת. “רק עין מקצועית עם ראייה אסתטית קלאסית ונשית תוכל להתאים ללקוחה את הטיפול המדויק עבורה, ללא הבנה אסתטית מדויקת הטיפול לא ייתן את המענה הנכון ועשוי לשנות את המראה”, מסבירה אנה. “אני מאמינה שהשילוב הזה, של התייחסות ל”מראה הכולל” , שימוש בחומרי המילוי הטובים בעולם וראייה אסתטית מדויקת ונשית – הם אלו המאפשרים לנו להוביל בישראל אסתטיקה איכותית ונשית ולזכות שנה אחר שנה בתואר קליניקת השנה של ישראל”.

אם את מרגישה שהדברים נתנו לה מענה לחלק מההתלבטויות שלך, את מוזמנת להגיע לקליניקות  BEYOND לייעוץ ללא עלות או התחייבות מלאי פרטיך כאן  ולקבל הצעה לטיפול אסתטי- הצעה המותאמת לך אישית, לפי המאפיינים האישיים והרצונות שלך