עונת האירועים כבר כאן

אנה ברנובסקי Anna Barnovsky

האביב מאחורינו, הקיץ לפנינו ובמילים אחרות – עונת האירועים החלה. לא משנה אם מדובר בחתונה של הבן או הבת, בת מצווה לנכדה או הנכד, מסיבת קוקטייל רשמית של המשרד או אירוע חוף משוחרר עם חברים – דבר אחד משותף לכולם– אנחנו רוצות להיראות במיטבנו. אז רגע לפני שאת בוחרת לעצמך את האאוט – פיט המתאים לאירוע, מתאימה לו תיק ותכשיט חשוב לזכור שיש משהו שהולך נפלא עם כל אירוע והוא –  חיוך מאושר, עור פנים רענן והרגשה מושלמת, ובדיוק בשביל זה נפגשנו לשיחה עם אנה ברנובסקי – בעלת קליניקות BEYOND קליניקות לאסתטיקת הפנים וביקשנו להבין אילו טיפולים אסתטיים יאפשרו לנו להגיע לאירוע – מושלמות.

אבל רגע לפני, אנחנו מזמינות אותך לקחת דקה, להביט במראה ולשאול את עצמך- שאלה אחת פשוטה. האם את אוהבת את מה שנגלה בפניך ? או שכמו כולנו או לפחות רובנו, גם את מרגישה שיש לפחות דבר מה קטן שאת רוצה לשפר? אולי להעלים את הקמט הקטן הזה שמשווה לפנים מראה טיפה כעוס או עצוב ? אולי לרענן את המבט או לתת קצת חיוניות לעור הפנים? אם את מרגישה כך,  הכתבה הזאת בדיוק בשבילך. כי בקליניקות ביונד מאמינים שלכל אישה יופי ייחודי משלה, וברוב המקרים אין צורך בשינויים מרחיקי לכת, ההיפך הוא הנכון – נגיעות קטנות, כאלה שזורמות בהרמוניה מושלמת עם תווי הפנים הן אלה שיובילו למראה הרצוי – מראה רענן , נשי וקלאסי. כזה שיראה נהדר הן באירועים והן כשאת יושבת לקפה עם חברה.

קליניקות BEYOND מסבירה אנה, מתמחות קודם כל באבחון. כשעין מקצועית מאבחנת אותך היא רואה את עיצוב הפנים באופן שלם. הייחודיות שלנו היא הרבה מעבר להזרקת חומר מילוי לטשטוש קמט זה או אחר, השיטה שלנו לוקחת בחשבון את מבנה הפנים, את האנטומיה של האישה תוך התייחסות למרקם, לקמטים, לקמטוטים ולנפילה העור כשהתוצאה הסופית היא זו שחשובה ולכן הטיפול מתייחס לדקויות שונות בפנים ולא לבעיה ספציפית.

בקשנו מאנה לספר לנו על הסיבות המרכזיות שבעטיין נשים מגיעות אליה לקליניקה ואילו טיפולים מוצעים להן…. מסוקרנת ? את מוזמנת לקרוא ולהתרשם

אנה ברנובסקי Anna Barnovsky

הסיבה- מראה עור אפרורי ועייף

במשך השנים מאבד עורנו מרכיבים החשובים למראה ולחיוניות שלו, מסבירה אנה – חומצה היאלורונית, חלבוני קולגן וגם אלסטין – איבוד מרכיבים אלו גורמים לעור להפוך ליבש, אפרורי, עייף וחסר ברק. מרקם העור הוא אחד המאפיינים המשפיעים ביותר על מראה הפנים מוסיפה אנה, ונשים רבות מחפשות פתרון שיחזיר לעור את הברק והחיוניות שאבדו לו. בקליניקות BEYOND מבצעים טיפולי חידוש מרקם העור המעניקים לחות, הזנה, גמישות ומיצוק, ומאפשרים להשיב לעור הפנים את המראה הקורן והזוהר. הטיפול מבוצע על ידי הזרקת של חומצה היאלורונית מוצלבת טבעית המזינה את העור ומסייעת להתחדשותו. הטיפול מומלץ לכל אישה מעל גיל 50 והנו אחד מטיפולי הדגל של קליניקות BEYOND מאחר וניתן לראות תוצאה מייד בסיום ההזרקה. את הטיפול מומלץ לבצע פעם עד פעמיים בשנה.

הסיבה – מראה עיניים עייף

העיניים הן ראי הנפש של האדם, דרכיהן אנו משקפים את הבכי, השמחה, הפחד והצחוק. כל אלו לצד שינויים ברקמות השומן המתחוללים בעקבות תהליכי התבגרות משאירים עלינו סימנים והחל מגיל 50 אנו מבחינים שמראה העיניים עייף וכבד גם אחרי שנת לילה ארוכה או חופשה מפנקת. במיוחד לבעיה זו פותחו ב BEYOND טיפולים משולבים הנותנים פתרון טבעי עם תוצאות מיידיות. באמצעות הזרקה של חומצה היאלורונית, אנו ממלאים את שקעי העיניים ומטשטשים את המראה העייף לצד זה אנו מטפלים בקמטוטים בצידי העיניים והתוצאה היא מראה עיניים פתוח, ערני וזוהר המאיר את כל הפנים. שיטות ההזרקה הייחודיות שפותחו ב –  BEYOND בשילוב מגוון חומרים מאפשרים לנו לדייק את הטיפול לכל אחת ואחת בהתאם למבנה העין הייחודי שלה לצד רצונותיה ותחושותיה. תוצאות הטיפול הנן מיידיות כאשר התוצאה הסופית מתקבלת תוך שבועיים בלבד.

הסיבה – מראה פנים עצוב או כועס

לקוחות רבים מגיעות אלינו לקליניקה משתפת אנה, ומתלוננות שלמרות שהן מרגישות שמחות ומחויכות למעשה הסביבה רואה אותן ככעוסות או עצובות. הסיבה לכך, מסבירה אנה שעם השנים אנו מאבדים חומצה היאלורונית מאזור השפתיים – הן הופכות לדקות ומקווצות ,לזה מתווספים קמטי המריונטה- קמטים היורדים מזווית הפה לסנטר ויוצרים מראה של שפתיים עצובות וכעוסות. באמצעות מילוי עדין של קמט המריונטה והשפתיים אנו יודעים להשיב לשפתיים את הנפח שהיה להם, לטשטש את קמט המריונטה ולהחזיר את השפתיים למקומן ולצורתן הטבעית והרעננה. חשוב לציין מוסיפה אנה שטיפול אפקטיבי ונכון הוא טיפול שלא משנה את השפתיים ולכן, שיטות ההזרקה הייחודיות שפיתחנו בקליניקות BEYOND מבטיחות טיפול במקסימום רגישות אסתטית. זאת, לצד התאמת חומרי המילוי ואופן הטיפול למאפיינים האישיים של הלקוחה.

אם את מרגישה שהדברים נתנו לה מענה לחלק מההתלבטויות שלך, את מוזמנת להגיע לקליניקות  BEYOND לייעוץ ללא עלות או התחייבות מלאי פרטיך כאן  ולקבל הצעה לטיפול אסתטי- הצעה המותאמת לך אישית, לפי המאפיינים האישיים והרצונות שלך